środa, 8 lutego 2012

Agatha Christie - kolejne morderstwo...

Jestem w trakcie czytania książki jednej z moich ulubionych pisarek Agathy Christe - Morderstwo w Mezopotamii. Tym razem zostaje zamordowane żona szefa ekspedycji archeologicznej prowadzącej wykopaliska w Mezopotamii. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że ofiara została znaleziona w zamkniętym od wewnątrz pokoju!
Zabiła się sama?
To już 19 tom ze wspaniałej serii wydawniczej Hachette (z wydanych 86-ciu tomów!), której niestety, nie udało mi się uzbierać w całości... Brak mi około 50 tomów, ale na Allegro stopniowo pojawiają się kolejne tomy, więc pewnie za parę lat uda mi się uzbierać całość!

No dobra: więc kto zabił tę starchliwą kobietę? Był to jej nieżyjący mąż? Jakiś maniak z grupy ekspedycyjnej? A może ona sama tak to zaplanowała? Za każdym razem bawię się w typowanie mordercy i jeszcze nigdy nie udało mi się trafić w dziesiątkę! Może dlatego, że poderzewam każdego... bo przecież każdy może stać się mordercą w takich książkach.

To niezwykła podróż po świecie Agathy Christie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz