wtorek, 7 lutego 2012

Pierwszy wpis: założyłem bloga!

A więc dałem się namówić i założyłem swojego bloga, mając nadzieję, że może na tę stronkę spojrzy raz na jakiś czas... przynajmniej moja mama :-). Prziecież rodziców interesuje czym zajmują się ich dzieci w jakiejkolwiek kategorii wiekowej i... wagowej.
Dlatego, jeżeli jesteś moją mamą, to cieszę się, że tu zaglądasz. Jeżeli moją mamą nie jesteś (zawsze możesz się nią stać!), to raczę Ci powiedzieć, że miło mi w dwójnasob, że tutaj zabłądziłeś. Mam nadzieję, że znajdziesz tu z czasem coś ciekawego.

2 komentarze:

  1. No i bardzo pięknie! Ja będę zaglądał na pewno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ;) Nie jestem Twoją mamą, ale życzę powodzenia :D
    O moim blogu rodzice dowiedzieli się dopiero niedawno i przypadkiem :)

    OdpowiedzUsuń